Faces just out of childhood, concentrated, incredulous, moved. They are named Ilhame, Vincent, Yara, Rouguy or Antoine. They are law students at the depreciated University of Saint-Denis, in the northern suburbs of Paris, and volunteers at the "Legal Clinic". They advise litigants from popular districts who often remind them of their parents and friends. Professionals teach them about distance and neutrality. But in reality, what to do with your subjectivity? With your experience and convictions? With what idea of justice and democracy?