Of the first gesture, of the minimal gesture, of the side step, even of the gesture of childhood, where the body marked by this gesture and restored in the field of a projection from which would pierce the out of scope of these sketches, in counterpoint from their failed, crappy, absurd, improvised, heartbreaking, banal, lazy, unfinished, useless, idle and stupid aspect, would perhaps pierce the disappointment, a disappointment marked by the burlesque attempt to do anyway, but so far from the life, again, so far from life still under the influence of disappointment, the deceptive life - where the body therefore embodies, like an imprint, a real life projected, ambiguous in its manifestation.
I am a Poppys is the 185th film from Sketches, the imaginary and real life of Boris du Boullay.