An agitated and noisy body circles in a silent sky. She rushes toward it but there is always a mountain in her way. She grabs it and drags him toward her, toward the ground and fills in all its cracks. The body becomes increasingly noisy whereas the mountain remains silent, a protector, and always as encircling. Hollie, a dull noise banging against its successive and misty walls. Repeating: "Few things are real!"