Almaliza is a video-photographic project born froma meeting between a video director, Mademoiselle L, and a photographer, Hipstoresk. Alma becomes Liza, Liza becomes Alma, without knowing , without seeing it.
He says: Alma, horizontally. Liza, vertically. Two lines, two women join by dotted lines.