She looks at her from a distance. Unfinished. Maloja passes from top to bottom, from bottom to top, from right to left. She graspes Her, pulls her towards her, frays her without a look. The bodies oscillates, gives in and finally stretches. She comes down towards Her, crosses her off from top to bottom, from the bottom to top, from right to left. Her blackening in long noisy strands. Finished.