Filmed in the tunnels of the Parisian subway, Without Sky Nor Sea is a kind of ghost train film recomposed by memories. It sinks through different strata of perceptions and symbolic reorganizations mixing Super 8 shots and computer generated images in 3D. It draws an emotional and sensory map of the country of my childhood at the bottom of my fears and of my child's bereavements increased in mother.