Film experimental inspired by sketches of unimplemented scenarios published by Michelangelo Antonioni in his collection This tenpin bowling on the Tiber. The Makes is not completely a remake because the movies about which it is question here stayed at the stage of unfinished projects. Adopting the format of a DVD bonus, this direction of an interview with Philippe Azoury, playing the role of the critic, nevertheless gives substance to this invisible cinema.