A static shot on a desert landscape, wide open, a salt lake in the South of Tehran. A static shot on a corridor, closed, a basement in the North of Tehran. Between the corridor and us, little by little a cage forms, then the cage becomes cubic, completely opaque. Then we only see the keyhole allowing the light to pass which a hand comes to darken. The cube is definitively closed. Again the desert. The man holds( a chain in his hand, then he pulls the cube as to cross the plan in its width. Arriving at half way, the cube disappears in an invisible hole from our point of view, a breakaway through the bottom. The man leaves alone, the desert landscape seems again blank from everything, but it is full.