Sarah, a young Jewish girl, runs off into the woods with her friend Anna. They will meet the rest of the family tomorrow at the train staHon, at the precise Hme her father has given her the appointment. Unfortunately, the escape quickly turns into a night chase. Tired and wounded, they accept the hospitality of an old woman who offers them a bed and a good meal. Soon, Sarah realizes that they are not the only guests of the inn.