Jules, 18 years old, reluctantly spends his holidays in the naturist campsite of his childhood. He is torn between his attraction for the beautiful Karim, a seasonal worker on the textile beach, and the depression of his mother Adèle, who refuses to let him grow up.
Faustine Crespy paints the sweet and bitter portrait of a young man in search of freedom and identity, trapped between a mother on the verge of a nervous breakdown and a little brother he would like to protect.