Yashar, a migrant from Iran, tries to get to Paris by train from Italy. He's desperately looking for his childhood friend from whose had news since he climbed aboard a boat full of exiles. At the border of these countries with their unfamiliar languages, in these mountains populated by wolves hunted by determined hunters, Yashar is driven into a corner.