To diametrically opposed worlds, that of Elsa, guided by the hectic rhythm of contemporary Parisian life, and that of her mother, Mei, immersed in a peaceful Asian atmosphere and in traditional places, vacillating between her origins and this Western culture that her daughter has completely integrated.