Thirty-year-old Christophe, a black guy, is interviewed for a job at the firm where his girlfriend, Emma, works. That same evening, convinced that he's got the job, the couple celebrate. But, in a state of drunkenness, Christophe wonders whether he was selected because of his skills or due to special treatment? The evening has only just begun.