Fred, an unemployed graduate like many young Nigerians, starts a new job as a taximan. Akin, meanwhile, taxes commercial vehicles for the National Transport Union. Both of them move about in the rich urban landscape of Ibadan, where Alain Kassanda's camera choreographs the multiplicity of perspectives and the perpetual balance of power at play.