February 14, 2004, at the Olympic Stadium of Radès, in Tunis. After two failures in the final, Tunisia's national soccer team can finally win the African Cup. Sorely tested by the competition, the team struggles to stand out. As the match progresses, suspense increases, and a whole nation seems to push Ziad Jaziri, the Tunisian striker, toward the Moroccan goal. Fifteen years after this decisive match, Tunisia still remembers this day that has left a lasting mark on the history of the country and of so many people.