Winter 2017, Ana and Amara, a young couple from Bucharest, make a radical decision: in order to finance the treatment for their three-year-old son, Leo, who suffers from insufficient brain oxygenation, Ana is going to become a cam-girl. In these fascinating video chat studios – both for her colleagues and for the hundreds of members who follow her around the world – Ana will become Blue Flower.