In Istanbul, on the verge of a country-wide power surge, four characters come across in a neighborhood undergoing the process of gentrification for the “New Turkey”: a mother whose son is in prison, a young female dancer, a feminist artist, and a cunning middle man. Their stories intertwine during a drug deal, offering a roaring tale of the contemporary generation.