Summer’s almost over, but there’s something fifteen-year-old Camélia has to do real quick before school starts: She approaches her best friend Salah with an unusual request — and afterward, nothing will ever be the same again. Things sizzle and murmur at the deserted river bed. The flickering in the air and in her heart only calms down as the sun begins to set.