Cassandra (26) is a flight attendant for a low-cost airline. Based in Lanzarote, she’s always willing to take on extra hours and carries out her duties with robotic efficiency. On the side, she just goes with the flow and floats between Tinder, parties and lazy days. When she suddenly gets dismissed, she is forced to return home. Will Cassandre find the force to confront what she was running away from?