In the streets of a small, seaside town frozen by winter winds, two women try to find and elude themselves. Nina, the girl, guided by urgency. Lili, the mother who has given up. A silence that has lasted twenty years, erected like a wall, makes them strangers to each other. But what remains are the things that bind them together, like the choice that Nina is getting ready to make, which powerfully resonates in the history that she shares with Lili.