Through a misunderstanding, Aziz is thrown into a Administrative Retention Center (ARC). A distant fable for this young man with an immigrant background, the ARC becomes a reality when he forgets his identity papers and makes the rude mistake of choosing not to respond to questioning in order to avoid a fine for riding public transport without a ticket. Azis is French until the day that...