Gérard is seventy-five years old. His face etched by sixty years of alcohol and tobacco, he spends his days with Jacky, a friend like they don't make them anymore. In the small Indre-et-Loire village where they live, between motorcycle excursions, cigarettes, and lukewarm rosé wine, they talk about bars closing down and loves lost.