Mange-Garri: a desert of red dust and water. A storage zone for industrial waste from the Gardanne (Bouches-du-Rhône) factory, stocked there in the open air. The film observes this contaminated earth. Employing domestic archives, accounts, and images shot within the site, it questions the way humankind gambles on its own destruction.