During World War II more than 10,000 allied planes fell on French ground. From 1943 to 1944, the Shelburn Network was set up by the allies and the French Resistance to evacuate pilots to England. In the middle of occupied territory, the evacuation point was established on the Brittany coast in the Côtes du Nord at Plouha. Will the courage of these men and women be enough for the operation to succeed?