Daoud, a young man from Bagdad, is drafted in the war against Iran. Sent to the front line, he is assigned a gruesome task at the morgue : sorting the new arrivals of dead bodies and organizing their transport to their final resting place – either the family home for the “Martyrs” or a burning mass grave in the desert for the “Traitors”.