Emma and Thomas, a couple in their early thirties, have been trying to start a family for three years and seven months now. But nothing's happened! Their tests are positive, and there should be no hitches for a baby to be conceived. But the terrible cycle of daily work stress, demanding friends, and the continual presence of Emma's parents is taking its toll. After yet another visit to the gynacologist, the only solution left to them is a vacation, faraway from the stress and the people who surround them.