During the Fifties, Count Grandvalet’s manor mysteriously burnt down. It was presumed that his wife, Jeanne, and one-year-old daughter, Marion, perished in the flames. A few days later, the count was found hanging in his barn. That’s rather a high death toll for a quiet little village.
Twenty-six years later, life follows the rhythm of the seasons. A young woman named Marion Grandvalet settles in the village. Who on earth could have made her come back? And just who exactly is she?