As every summer, Georges Lajoie, his wife Ginette and grown-up son Léon go on holiday to Loulou's campsite. They join old friends, the Schumachers and the Colins. Brigitte Colin, the daughter, is quite a pretty young girl now. One day, Georges rapes and murders her. He hides the body near the barracks of the immigrant Arab workers. The racism of the campers will do the rest... A virulent lampoon against the average Frenchman's racism.