Men of various ages gather together in a unique and unspecified hall to rest, enjoy themselves, and sing. Hours and days go by indefinitely without anyone being able to truly understand how time passes and whether it is day or night, whether so-and-so has just woken up or, on the contrary, is going off to sleep. Only a few clues scattered throughout the film allow hypotheses to take shape as to the men's mysterious profession and to the context in which they evolve.