By hook or by crook, Fatia moves toward the ring. She knocks down her adversary, feints, bleeds and persists. Fatia doesn't speak about her pain, especially not about the pain of losing her father when she was 10. Her mother entered her into a boxing tournament in Sétif, Algeria, where her father is buried. It's an opportunity to speak to her daughter about her past and to free her.