This documentary portrays the journey of four young people from the projects, caught up in their dreams, who set out to meet a group of young Senegalese people from the town of Pikine. This encounter based on art, culture, sport, and environmental issues will allow each of these youths to discover themselves through the prism of the other, by overcoming prejudices and received ideas.