After Alaska in 2015 and Patagonia in 2016, Mathieu Crepel and Damien Castera return to the lands of their childhood, from the Pyrénées to the waves of the Atlantic. They return to the geographic origins of their passion: France.
Odisea, retour aux sources retraces the adventures of Damien and Mathieu through an expedition that is both athletic and human, built around the flow and progression of water. The wandering hence occurs in the direction of the snow melt, from the snowflake to the wave, from the mountains to the ocean.