The former building of the Omarska concentration camp is now a factory belonging to ArcelorMittal. The firm's production is now made in the very place where civilians were imprisoned. There is no memorial for the victims killed in Omarska. Once a year, the space is opened to the public for commemoration. The film tries to reconstruct the site's space in 3D animation based on archival images, videos, and recent photographs, all guided by the accounts of the camp's survivors.