A film about unresolved crescendos, thwarted anticipations and unmanaged escalations told through architecture gone awry.
Filmed in the tombs of the Paigah family in Hyderabad, India, noise and silence, flicker and stillness tell the tale of a tradition of architecturally outdoing your ancestors, even in death's eternal sleep.