Marcelo has been living in Paris for a year and suddenly, he receives a letter from Brazil, telling him that he could be the father of a little baby girl. Due to circumstances, it is not a matter of running a paternity test. Twenty years later, Marcelo is still living in France, day by day, more concerned about his friends life than about his own. Meanwhile, some feeling of loneliness is growing.