Nassim, in his early thirties, lives in Abu Dhabi with his American fiancée, Elisabeth. After several years of absence, he returns with her to Bollene, a town in the South of France where he grew up. But Nassim must face his past: a dead city now governed by the far right party, a complex relationship with his family, and a father, he no longer speaks to.