Chloé Fisher, a brilliant Parisian criminologist, is sent to Lyon to investigate the murder of Adeline Moreau, the stepdaughter of powerful local politician Damien Moreau. The killer is Paul Brodsky, a loving family man who appears above suspicion and has just set his sights on his next victim… A chilling showdown on the banks of the capital of Gaul.