Should Marianne Aubrais, a police captain with the Le Havre Regional Judicial Police (SRPJ), believe a child who claims that his mother isn’t his mother, even though she is swamped with the investigation of a heist that took place a few months earlier—with hundreds of thousands of euros in loot gone missing and two fugitives still on the run?