The high plateau of Aubrac, a harsh, windswept land. On the evening of an eclipse, 18-yearold Luca accidentally shoots his girlfriend (Nour) with his mother’s (Manue) service gun. When he goes for help, the young girl disappears.
Manue and Johanna, both local gendarmes and mothers of the children involved in the tragedy, lead the investigation within a changing farming community. As they unearth conflicts of interest and family secrets, the investigation gradually impacts their own families.