After a hold-up, François, the angry young son of an underworld boss, escapes a fatal shoot-out. He then seeks protection from one of his father's friends who heads a gang of crooks. The latter hooks him up with Rufin, a young killer, and sends them into hiding until things blow over. But as soon as the rest of the gang joins them, François and Rufin are hurled into the heart of an internal war.