Lucie is on her way back to Paris, where her fiancé and her monotonous life awaits, after a weekend in Brussels. In the bus to Paris, she finds a bag that contains a Polaroid, a notebook, and a photo album retracing a man's life. In order to find the bag's owner, she embarks on a new journey to Brussels that will change her life.