Francois is a petty drug dealer whose dream is to settle down and set up a Mr Freeze's ice lolly franchise in Morocco. But his ambition is smashed to pieces when he discovers that his own mother, a compulsive gambler and seasoned scammer, has burnt his savings that he was relying on to start this brand-new life. Putin, the local gang leader, offers Francois to do one last job in Spain so that he can make some money he desperately needs. Things go from bad to worse when the deal goes wrong and everyone around him gets involved: his disillusioned love Lamya, his stupid former father-in-law who just got out of prison, two inseparable and uncontrollable wannabe gangsters and last but not least... his glamorous and manipulative mother.