Insula Orchestra and Laurence Equilbey invite you to an immersive 360-degree orchestra and 3D spatialized sound experience.
To the "Agnus Dei" from Mozart's "Coronation Mass," follow a 360-degree sequence shot within the orchestra. The experience is sensory: it plunges viewers into the sound, traveling through the orchestra, captured and recorded performing in Saint-Omer Cathedral, a masterpiece of Gothic architecture designated a heritage site by the Monuments Historiques. This is a unique way to experience music, an almost physical interpretation of Mozart's work.