Franck is a firefighter in Paris. He saves people. He lives at the station with his wife, who is about to have twins. He’s happy. During a call out to a fire, be puts himself in danger, to save his men. He wakes up in a burns centre and realizes his face melted in the flames. He’s going to have to learn to live again and accept to be the one being saved, this time.