Pio is fourteen years old and wants to grow up fast. Like his brother Cosimo, he drinks, smokes, and learns the art of street scams.
A day comes when Cosimo is no longer able to watch out for the family and Pio must take his place. But this role is too big for him. He's quickly overwhelmed and confronted with an impossible choice.