The Guerrasio family and their friends gather to celebrate Claudio and Carmela’s oldest daughter’s 18th birthday. There is a healthy rivalry between the birthday girl and her 16-year-old sister Chiara, as they compete on the dancefloor. It is a happy occasion, and the close-knit family is in top form. However, everything changes the next day when Claudio disappears. Chiara starts to investigate; as she gets closer to the truth, she is forced to decide what kind of future she wants for herself.