When Dany, a rich heir making up for his existential emptiness by the unbridled consumption of Magic'Powder - a drug with psychedelic and annihilating effects - meets Karl Marx by chance when going through withdrawal, the latter enjoins him to destroy capitalism in order to save the world of men. For better or for worse, Dany yields to his request and turns into a superhero. But, without him noticing, the mission gets out of control and soon escapes him.