While his wife believes him at a coroporate seminar in Paris, Jean-Luc is sitting un a boat moving in the bayou somewhere in Louisiana. He has an appointment with the voodoo wizard Richardson. This wizard is know for solving all the problems and Jean-luc has a very big one : his mother in law Denise. The wizard propose to Jean-Luc a Voodoo doll and a serie of Tools, but the old hag has no intention of letting it happen.