Fleabag, the sherif if the town, does not know how to declare his love to Simona. He writes some pathetic letters. So, hee asks some old friendds for their help, but they bring him more problems than anything else, be it Rodrigue the rabbit hooked on carrot juice , or Apukati, the wise corrupt indian.