In a bar where destinies cross, we witness a whirlwind of love passions around the classic figure of the love triangle, but without ever really revealing the links between the three characters: He, She, the Other. This translates into an intimate tale where the complexity of human relationships and their feelings is highlighted with all the beauty and ambiguity that characterizes it.